Selasa, 13 Disember 2011

CARA BERSETUBUH UNTUK MENDAPAT ANAK PEREMPUAN.

Hari ini giliran untuk mendapat puteri pulak. Sememangnya banyak pasangan suami isteri yang mengimpikan anak perempuan tetapi belum berjaya. Semoga cara bersetubuh ini dapat membantu.

Menurut penyelidikan yang dijalankan di negara-negara barat, peluang untuk mendapat anak perempuan dapat ditingkatkan dengan mudah melalui cara bersetubuh suami isteri.

Sperma suami terbahagi kepada dua jenis, iaitu Sperma X dan Sperma Y. Jika sperma X suami bersepadu dengan ovum isteri, maka kandungan itu adalah anak perempuan. Sebaliknya, jika sperma Y bersepadu dengan ovum, maka terhasillah anak lelaki.

Sperma X mempunyai ciri-ciri yang amat berbeza dengan sperma Y. Umpamanya, sperma X lebih cergas dalam keadaan beralkali. Stamina sperma X juga lebih kuat untuk renangan jarak jauh tetapi ia tidak sepantas sperma Y. Oleh itu, suami isteri harus mengamalkan cara bersetubuh yang sesuai untuk sperma X bagi meningkatkan peluang mendapat anak perempuan.

Untuk mendapat anak perempuan, isteri harus mengelakkan keadaan ghairah atau terangsang semasa bersetubuh. Ini kerana dalam keadaan terangsang, faraj isteri akan dibasahi cecair yang bersifat asid. Ini akan membantutkan renangan sperma X yang lebih suka kepada keadaan beralkali.


MERANGSANG SUAMI SEBELUM BERSETUBUH


Si suami harus mencapai klimaks dalam masa yang lebih singkat untuk menggelakkan rangsang yang berlebihan kepada isteri semasa bersetubuh.

Persetubuhan boleh dimulakan dengan melancap zakar suami tetapi jangan sampai terpancut. Apabila suami mula terasa ingin memancut, barulah dimasukkan zakar ke faraj.

Cara bersetubuh

Cara bersetubuh yang sesuai untuk mendapat anak perempuan adalah posisi tradisi di mana isteri terbaring rata. Dalam posisi seks ini, tusukan cetek dapat dilakukan dengan mudah.

Semasa suami memancutkan air mani, tusukan cetek memaksa sperma untuk berenang lebih jauh untuk bersepadu dengan ovum. Renangan jarak jauh memberi kelebihan kepada sperma X yang berstamina tinggi. Cara bersetubuh ini meningkatkan peluang sperma X untuk menemui ovum.

Selain cara bersetubuh, masa bersetubuh juga penting. Oleh kerana sperma X bertahan lebih lama dari sperm Y, ada baiknya jika persetubuhan dilakukan sehari sebelum isteri dijangka berovulasi.

Walaupun tiada jaminan 100% teknik ini akan berjaya, cara bersetubuh ini sememangnya dapat meningkatkan peluang mendapat anak perempuan. Sesungguhnya manusia boleh mengusahakan dan Tuhan yang akan menentukan. Terimalah dengan hati terbuka zuriat kurnia Tuhan, walau apa jantina sekalinpun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin