Isnin, 19 Disember 2011

KERAJAAN MALAYSIA HARUS MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya di benarkan rakyat malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan semua pasang parabola di samping itu kerajaan malaysia harus memansuhkan undang-undang yang di katakan parabola haram.Bagi pandangan saya apa yang saya lihat kebanyakkan rumah menteri dan pejabat kedutaan asing boleh di benarkan.Pada pendapat saya walaupun kerajaan malaysia menyekat program siaran parabola kebanyakkan semua rakyat memasang parabola di malaysia.Jadi saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola di negara malaysia,rakyat malaysia pun ingin juga membeli parabola serta melihat siaran dari luar negara.Bagi pandangan saya tidak sepatutnya kerajaan malaysia mengharamkan parabola.Walaupun negara malaysia sudah maju dengan adanya teknologi yang canggih serta ada kemudahan jalur lebar,internet,vcd dan hand phone.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin