Sabtu, 3 Disember 2011

KERAJAAN MALAYSIA MEMANG TAK GUNA SERTA TIDAK MEMBERI RAKYAT PELUANG MELIHAT SIARAN DARI LUAR NEGARA.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi luahan dan pendapat saya kepada kerajaan malaysia untuk memberi kelonggaran kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola.Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia memang tak guna dan tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia melihat siaran tv parabola.Sebenarnya kerajaan malaysia memberi menteri-menteri serta raja yang boleh di benarkan pasang parabola selain dari itu tidak di benarkan memasang parabola.Itulah sifat kerajaan malaysia yang dengki dan khianat tidak memberi peluang rakyat satu malaysia melihat perkembangan siaran dari luar negara.Saya lihat kebanyakkan semua negara boleh di benarkan memasang parabola kecuali malaysia sahaja tidak di benarkan.Pagi tadi saya terdengar berita RTM yang di beritahu sabah dan sarawak tidak di benarkan memasang parabola.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin